Vilken lång dag! Sov jättedåligt också, drömde att en svensk kändisman, som jag inte kommer ihåg namnet på, sprang efter mig och sköt med en sådan där häftpistol på mig. Random! Var sjukt jobbigt att somna om efter edn fruktansvärda mardrömmen (hehe overkill) men det var ännu jobbigare att vakna när klockan ringde. Kom i alla fall ganska nyss hem efter fett lång skoldag, ska bli gott med pannkakor om en stund. Ska testa med kiwi på idag - mumma. Lite plugg, lite träning och en varm dusch innan jag drar mig mot Henrik för myskväll och nattsällskap. Behöver det!

Kommentarer
Postat av: Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan sötis hur har din dag varit? :)

Läs gärna inlägget där jag skriver om blogg.se's nya design, tycker du samma sak som mig?

Checka också in min kategori "jag syr" och tyck till! :)

2012-01-27 @ 16:49:41
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Ida

Svar; Haha nej den hade jag inte heller tackat nej till xD

2012-02-09 @ 19:07:02
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0