Har haft fantastiska dagar i Skåne (Brantevik mer exakt, nära Simrishamn!) men min finaste Henrik och hans släkt. Har solat och haft det riktigt gött. Hälsat på äpplena i Kivik, ätit fisk i Simrishamn och njutit av de små husen precis vid vattenkanten i Brantevik. Åh, vill tillbaka! Men icke, jobb kallade och idag har jag varit uppe redan vid fem för att knata iväg till jobbet.. Snart åker jag iväg till bästa Maria för lite filmmys med henne och Josefine. Kommer bli riktigt mysigt och ett bra avslut på en gó dag! 
 
Förresten; Ursäkta värdelös uppdatering! Visserligen har jag knappt varit hemma någonting den senaste veckan, men när jag väl varit det har inte bloggen velet samarbeta med mig.. Kändes tråkigt att lägga upp inlägg utan text så jag har väntat och väntat och väntat - men nu är jag här! LOVAR att uppdateringen ska bli bättre, är så tråkigt när det är dött här!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0