Fått bilderna som syster tog på min student. Finns en massa fula men också en del fina, haha. Gillar den ovan skarpt, så himla mycket kärlek i den! Börjar sakna min bästa fastän jag träffade honom för bara några timmar sedan, haha. Vi hängde på stan en stund idag, sedan var det jobb för hans del och hem och städa kylskåpet (ehh?) för min del. Är nästan klar, ska fortsätta om en stund. Var helt enkelt så att jag fick panik på att det var så smutsigt och bestämde mig för att rengöra. Var visst jobbigare än jag trodde, men är man äckelallergisk (hahaha) så är man. Ska även packa inför morgondagens äventyr och sedan ska jag komma i säng tidigt idag, upp fem imorgon för att dra till jobbet! 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, verkligen fin bild, den måste du förstora och ha som tavla :) Hehe, städa kylskåp är inte jättekul nej...

Svar: Smart idé! Det borde jag verkligen göra! Det borde man väl kunna göra på typ fem min på Japanphoto? :)
Hanna

2012-06-27 @ 21:06:56
URL: http://mejline.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0