Regnet öser ner, klockan är snart tre och jag har varit vaken i dryga timman. Mår faktiskt riktigt kasst. Har ingen röst, huvudvärk och en röd prick i ögat. Väldigt random faktiskt, var ju sjuk förra veckan så hoppas inte att det är en omgång till på G. Planerna för dagen blir därför att ta det lugnt - fixa bland mina presenter, försöka överföra bilder till datorn, få upp en ny persienn i mitt fönster och kanske rensa i lite lådor.. Sådär halvroliga sysslor som är sköna att bli av med, alltså! Lika bra att passa på när vädret tillåter en och man inte har något annat planerat. Helst av allt hade jag velat krypa in under täcket men en film, lite glass och min finaste. Jag är så töntig som saknar någon redan efter tre dagar, haha! Bara tio dagar kvar, får hålla ut!

Kommentarer
Postat av: Li

Tack så mycket!

Amatic SC heter den:)



kram=)

2012-06-10 @ 14:58:56
URL: http://lilarssons.blogg.se/
Postat av: Li

Tack så mycket!

Amatic SC heter den:)



kram=)

2012-06-10 @ 14:58:56
URL: http://lilarssons.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0