Hade en gó dag på jobbet, även fast det var sjukt stressigt och jag plötsligt stod där själv klockan fyra och skulle stänga själv tre timmar senare. Vad hände där liksom? Haha jaja, det gick väl bra tror jag. Annars får det väl vara lite dåligt.  Man kan ju inte vara bäst på allt, speciellt inte när man är nybörjare..

Åkte hem till en vän vid namn Michal och hade filmmys efter jobbet. Såg den påstått fantastiska filmen Fight Club som var alldeles för manligt djup för mig, förstod typ igenting och tyckte att det mesta jag såg var rätt osmakligt. Men vad gör det, jag hade en sjukt mysig kväll i alla fall. Sedan förstörde västtrafik kalaset genom att sluta ha bussar på natten, så jag var tvungen att bege mig hemåt. Jag som hade det så bra! 

Kommentarer
Postat av: matilda

åhh älskar lejonkungen :)

2012-06-19 @ 10:45:33
URL: http://roomoftilda.blogspot.com/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0