aha, bilden är verkligen grovt äcklig! Är tagen på vår studenfest och här hade vi varit vakna och uppe i varv i ungefär 21 timmar, vilket ju mer än syns... Kaos! Det har gått en dryg vecka sedan den där dagen. Har varit en ganska oviss vecka med både mycket och lite som hänt. Det är först nu det har börjat lugna ner sig med studenter och diverse grejer. Skönt men samtidigt lite tråkigt, för nu måste vi börja om. Helt på nytt liksom. Jag vaknade dock av en riktigt bra nyhet - imorgon ska jag börja jobba på Latteria. Åtta timmar blir det, och sedan även på måndag. Så skönt att det äntligen kommer igång, att jag ska få lära mig något nytt, sysselsätta mig och tjäna lite egna pengar. Planerna de närmsta dagarna var imorse lika med noll, men nu är jag fullbokad. Känns fantastiskt, jag gillar inte att bara sitta och inte ha något att varken se fram emot eller göra. Det mesta har löst sig, så jag är glad! 

Först ut är det dock Riskettan som gäller. Igår läste jag ut körkortsboken så kunde väl inte vara en bättre timing! Ska försöka boka in lite körlektioner till nästa vecka också, ifall det inte blir mer jobbtillfällen (vilket det borde bli). Ska bli kul att komma igång med det också. Ikväll är det restfestfotbollshets tillsammans med ett gäng góa tjejer, studentrester och Sverige-England, hemma hos Vilma. Har alltså en riktigt bra dag framför mig, jag gillar blandningen av produktivitet och nöjen! Hur som, nu ska jag hoppa in i duschen och sen bär det av. So long så länge! 

Kommentarer
Postat av: dite

gjort något roligt nu i början av sommaren? :D

Svar: Jag jobbar faktiskt :) Vad gör du själv?
Hanna

2012-06-15 @ 16:26:44
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se
Postat av: Liborius

söt bild!

Svar: Taack :D
Hanna

2012-06-16 @ 12:51:12
URL: http://liborius.blogg.se

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0