HAHA, jag är så sjukt ful just nu! Lermask (okej, jag vet att jag sa att jag aldrig ska göra färdiga ansiktsmasker mer, men jag hittade denna i en låda och då måste den ju användas liksom.. Heh) i hela ansiktet och den börjar stelna och se sådär sjukt äcklig ut. Inte gott alltså. Smörja in mig och sedan fixa naglarna med ett superfint nagellack jag fick i studentpresent också, blir det bra visar jag!

Ser förresten att det är många nya här och kikar - sjukt kul! Jag ska absolut börja leverera grymma inlägg lite oftare, så fort jag lärt mig använda funktionerna på min Mac. Vill kunna göra grymma collage och sådär ju! Taggar sönder!

Kommentarer
Postat av: matlu

sv: Jo,tacktack! :D Ja, har testat att ha på mig skorna en dag och dem är förvånans värt bekväma! :) Kram

2012-06-10 @ 17:33:43
URL: http://inourfootsteps.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0