Visst är den snygg? Jag är redan helt förälskad. Egentligen är jag inte någon klocktjej, men jag tycker att det är så snyggt på andra att jag liksom tvingat mig till att bli det. Har egentligen för dålig handled, enligt mig själv. Den existerar liksom inte, eftersom jag har så små händer. Men, vad göra? Vi alla ser ju olika ut och jag kommer aldrig kunna få catwalktjejers handleder. Tack Gud för det också, för det hade liksom aldrig passat mig ändå. Så nu har jag helt enkelt bara bestämt mig för att tycka om att bära klocka, och känna mig fin i det. 

Min kärlek kommer från Regal (jag vet, inte värsta fancy. Men vem bryr sig? Inte jag! Den ser ju ändå exklusiv ut) och är i dagarna nedsatt till halva priset, så jag betalade 300 kronor för den. Perfekt pryl att lägga studentpresentpengar på, tycker jag. Dessutom fick jag en liten clutch på köpet, haha!

Kommentarer
Postat av: Bella

jättefin :)

Svar: Tusen tack! :)
Hanna

2012-06-15 @ 21:31:37
URL: http://rememberthiis.blogg.se
Postat av: matilda

supesnygg ju! Är också sugen på en klocka i den stilen :)

Svar: Ja visst är den! Min var ju sjukt billig, du kanske borde kolla in :)
Hanna

2012-06-15 @ 23:37:10
URL: http://roomoftilda.blogspot.com/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0