Åt hemmgjord, helt fantastiskt god italiensk pizza med min bästa klockan vid midnatt igår. Så mysigt! Vid halv åtta imorse gick jag upp för att gå ut med lille Ramses, så blev inte så väldigt mycket sömn precis.. Följde min babe till jobbet och sedan gick jag på långpromened och hade gräsmattamys (bilden ovan!) med hunden som just ligger halvdöd i soffan. Gött! Project Runway på TV, jag äter mörk choklad och ska snart hoppa in i duschen innan jag bär mig av mot stan för två små ärenden, samt en liten inhandling av middagsmat. Sedan ska jag bara gotta mig resten av dagen. Känner att jag behöver vara lite latmask, haha. Det är så det ska va! 

Kommentarer
Postat av: ELIN - om du aldrig provat hur kan du då vara säker?

sv; Tack, och tack!! :) Jag mår bättre än vad jag någonsin gjort! :) Här http://eelinwall.blogspot.se/2012/06/underbaringar.html har jag skrivit hur jag gjorde! :)

2012-06-29 @ 17:37:37
URL: http://eelinwall.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0