Vårsol och härligt kort dag
i skolan! Dagens största händelse är helt klart att jag lämnat in projektarbetet - så sjukt skönt att inte ha det hängande över sig! Tips till er som ska ha PA nästa år - välj något som ni verkligen tycker är roligt att jobba med. Annars kommer ni aldrig att orka! Jag är verkligen nöjd med både mitt projektarbetesval och insatsen jag gjort, så det känns riktigt bra just nu.

Plugg på Espresso House med finaste Ida innan det bar av hemåt. Tog en liten PW och sedan dammsög jag hela huset - vårstädning jajamän! Tog en tefika på altanen aldeles nyss och passade på att bläddra lite i Topp&Hälsa medans huden andades d-vitamin. Ska sätta mig en stund med ännu mera plugg, har prov imorgon. Kvällen ska ägnas åt att skriva personliga brev så att jag kan lämna ut mitt CV i lite olika butiker i helgen. Sommarjobb, here I come!


Förresten - dagens bästa måste utan tvekan vara detta, från Jonas Gardells facebooksida:


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Just nu har jag två tävling i min blogg, så det vore roligt om du skulle vilja vara med! :D

Vinn ett smycke - http://mallemusic.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-ett-smycke-fran-simplycia-1.html

Veckans blogg -

http://mallemusic.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-vecka-9.html

Snart kommer jag även att ha tävlingar där man kan vinna smink och iphone-skal, så håll utkik! :D

2012-03-03 @ 16:32:24
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0