Just nu är jag bitter! Skulle tränat Zumba med Josefine idag men eftersom tjejerna i receptionen var helt okapabla till arbetet de har och inte kunde bete sig som folk (orkar inte dra historian igen, är så sjukt irriterad!) så blev det inget av det. Istället kom jag hem för en stund sedan och dammsög huset. Ska plugga lite, sedan blir det jogging/PW istället för träningen. Ska fixa CV och sedan ta hand om mig själv. Ansiktsmask och sådär, japp.

Hade världens mysigaste start på dagen så egentligen borde jag inte låta träningsgrejen förstöra. Igår var det firande av Saint Patricks day med lite trevligt folk på North American. Pommes och sedan promenad hem för mig och Henrik. Vaknade av att min finaste kom upp med frukost på sängen, så vi hade mysmorgon framför Superhjältarna. Moget par, haha! Kändes riktigt ovärt när jag var tvungen att lämna det för att träna, och sen blir det inte av. Menmen, nu ska jag sluta klaga och dyka ner i läxorna. Ciao!

Kommentarer
Postat av: moa

haha jaha! men åh, jag har väl inte sett dig utan;)

2012-03-18 @ 15:44:33
URL: http://500waysofmoi.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0