Vilken fantastisk start på helgen! Igår gick intervjun superbra (håller tummarna nu!) , jag fick MVG på ett prov jag trott gått jättedåligt och dagen var allmänt fin. Kvällsplanerna ändrades och jag och Henrik begav oss till Alingsås och strosade runt där innan middag hos hans farfar. Kan bocka av ett nytt djur jag ätit på min lista - rådjur. Fantastiskt gott! Lekte lite med hans små kusiner och åkte tåget hem vid halv tio. Vi somnade som stenar tidigt och vaknade därför också ganska tidigt. Tog en dusch och begav oss in mot stan för att äta frukost - ny favorit! Frallbuffé, yoghurt/fil med valfritt tillbehör (så mycket man orkar!), te/kaffe/lyxvarmchoklad och dessutom en chokladpralin efteråt. Kafé Kanold levererar! Det var fantastiskt gott och caféet är verkligen så fint! Efter frukosten blev det frisörbesök och shopping. Fick med mig en ny jacka (visar strax!), ett skärp, ansiktsmask, muffinsplåt och ett par gympabyxor hem. Är så nöjd! Ska klicka hem en senilkedja också, eftersom jag inte hittat någon någonstans. Det är årets vårmåste för mig, haha.

Ska göra lite te och sedan sätta mig och skriva ett litet personligt brev till ett ställe jag ska söka sommarjobb på. Säger inte mer än så, vill inte att ni ska ta det ifrån mig, hehe. Resten av dagen ska jag tillbringa med musikalmanus och gött häng här hemma. Städning och sådär. Ska bli skönt!

Kommentarer
Postat av: Moa

På bergs konditori! Hörde att dina kusiner jobbat där också :)



Tack!! Det känns så himla skönt, du har något att se fram emot!

2012-03-17 @ 17:55:46
URL: http://500waysofmoi.blogspot.com
Postat av: Towe

sv: tack! :D

2012-03-17 @ 19:54:01
URL: http://towe.webblogg.se/
Postat av: Becka [fotoblogg]

Mums! Ser riktigt gott, nu blev jag sugen på mat :) Riktigt fin blogg :D

Kanske du är intresserad av min fotoblogg full med coola, vackra & bra bilder!

Kolla in & kommentera vad du tycker om bilderna =)

Gillar du bilderna - följ bloggen! :D

Kramar

2012-03-19 @ 16:05:33
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0