Efter att ha gjort klart alla prov, läxor och inlämningar i fredags (freeeeeedom!) var det Johannas 19-årsfest som vankades. Det var god middag, trevligt sällskap, snygga tjejer och utgång på det.  Härligt sätt att avsluta 13 år av skolgång på, kan man lugnt säga. Lördagen spenderades på stan där jag i hundragradig värme lyckades komma på tanken att prova lite jeans. Tips från coachen: prova aldrig jeans i hundragradig värme. Resulterade nästan i blod, svett och tårar. Fick i alla fall med mig 2 par dösnygga jeans (varav ett par rosa med gulddetaljer, woop), Morsdagspresent, lösögonfransar till balen och fransfärg inför sommarens alla beachhäng. Melodifestivalen på O'learys med fina klassvänner senare på kvällen - vilken grej att Sverige får ta hem segern! Äntligen slipper vi fåniga programledare, en massa töntmellanakter och får lite kvalitét! Man blir dessutom lite stolt över sitt land när man har en så fantastiskt sångerska som Loreen på scenen. 

Idag har jag legat ute och läst. Fattar ni - läst! Av egen vilja. Det är tecken på både sommar och frihet. Godaste lunchen också - grillat. Snart bär det av mot min lillebrors konfirmationsredovisningsmiddag och sen ska jag somna gott ikväll och tagga inför balen som är imorgon. Är så nervös men det blir säkert bra. Hoppas att jag blir fin i både hår, smink och klänning och att jag kommer känna mig som en prinsessa både på insidan och utsidan hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: Pablo

men oj tack så mycket ^^



Riktigt söt du är, härlig blogg har du också!

2012-05-31 @ 15:58:59
URL: http://pablonutti.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0