Halva mitt liv börjar ordna upp sig! 2 bra nyheter:

Jag har fått jobb på Latteria! Det där caféet som jag provjobbade hos nivet, som ligger i Antikhallarna på Västra Hamngatan i Göteborg? Det som är helt perfekt för mig! Ska dit redan på lördag och lära mig allting, sedan kör vi hårt i sommar! Nu får alla komma och köpa en massa gott av mig, lova det! Är också väldigt glad för min bästa som fick klartecken om sommarjobb idag - hurra för oss!

Jag har fixat ALLT till balen! Klänning, skor, smycken, trosor, freebra, friör (fina Ida är hur gullig som helst och ställer upp!) och frisyr.. ALLT! Känns såå bra och jag tror att jag kommer bli jättefin! Eller det är väl i alla fall vad jag hoppas.. Slipper i alla fall tänka på det mer. Nu är det bara studentklänningen kvar men det blir nog lite lättare. Har en gigantisk håltimma imorgon mellan två prov och då ska jag verkligen försöka få till lite klänningsshopping. Gött! 

Nu är det bara resten av mitt liv jag måste ordna med, det vill säga alla sjuttioåttatusen skolarbeten, prov och redovisningar som ska göras. Skjut mig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till jobbet och skönt att allt inför balen är fixat, när är den? Det var så kul med bal, 7 år sen jag var på min.. Hjälp vad tiden springer iväg!

2012-05-15 @ 17:37:34
URL: http://mejline.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0