Internet har inte velat samarbeta med mig sen jag kom hem från dagens äventyr. Men nuså! Här kommer ett litet collage från gårkvällen:
Kvällen var helmysig. Älskade sällskapet fullt ut. Rikard och Karl-Oskar - ni är sjukt underbara! <3
Det enda som var dåligt var Rikards hemtrakters brist på snö! Jag som var så himla taggad på pulka. Hemma hos mig var det en hel del snö igår och såhär fint var det!
.
Nu har vi precis pyntat granen, ska ge mig iväg till Johanna för tjejkväll - igen. Myyyys! Dagen har varit perfekt och jag kan bara säga att jag älskar julen!
.
Grown up christmas list - Kelly Clarkson

Kommentarer
Postat av: KO

Hahaha kvällen var verkligen sjukt rolig, och sjuk för den delen också ;D Hehe och tack detsamma för sällskapet! :D <3

2009-12-24 @ 00:38:17

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0