Hej alla glada!
Det är inte Hanna som skriver nu, det är hennes syster men det skadar antagligen inte så mycket.
Hur som helst så har jag tagit ett litet avbrott i julstädningen eftersom Hanna bett mig att ha en frågestund här. Ni får alltså chansen att fråga allt ni vill veta, vad det än är.
Grejen är då att det inte är hon som svarar, utan jag som är 100% ärlig. Det ni! Så nu borde ni verkligen ta chansen för här kan det avslöjas mkt! 

Mohahahaha - Känn makten jag har!
haha, nej skämt åsido. kände bara att jg behövde få vara lite oseriös också, har låtit som en reklamsnubbe alldeles för mycket nu.
Men sätt igång och fråga så kan jag redan nu garantera er ett svar - oavsett vilken fråga det är. Svarar någon gång ikväll beroende på hur många frågor det är, annars blir det på fredag svaren kommer.
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Diiiisa

På vilket sätt är hon bäst som syster? Typ ger hon dig presenter eller bäddar din säng eller så?

Fin blogg!

2009-12-23 @ 21:33:34
URL: http://diiisa.blogspot.com
Postat av: KlaraMia

nämn ngt pinsamt som hänt hanna ngn gång.

hur gammal är hanna?

brukar ni prata om killar och sånt?

2009-12-23 @ 21:35:23
URL: http://klaramia.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Tycker du att Hanna är en bra syster?

Brukar ni bråka?

2009-12-23 @ 23:44:45
URL: http://flippflops.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blir Hanna lätt kär?

2009-12-25 @ 14:12:58
Postat av: Anna

Vad är det jobbigaste med Hanna? :P

2009-12-25 @ 17:31:26

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0