Är lite smått upprörd. Imorse frågade jag lite gulligt mamma om hon mådde bättre så att vi kunde åka till Allum och kolla rean och jeans. Kanske, blev svaret. När syster var jättesur för att hon inte hade några kläder hon kan ta med till Lima (skidresa med konfan) så åkte mamma med henne direkt till Allum. Jag blev lämnad hemma med min simsspelande lillebror. Jaha, så nu var dagens planer förstörda! Tänkte göra lite pianoläxa, kanske lite datorkunskap också. Annars får vi se vad som händer.
Förhoppningsvis blir det Ikea imorgon när syster åkt, vill verkligen ha en ny säng! Har en 70 cm bred säng, ni kan ju tänka er hur knödd man är! Armbågarna går liksom utanför. Dock gillar jag den, är ju farfar som har gjort den till mig. Men det var femton år sedan, har sovit i den i hela mitt liv. Dags att  byta? Ja! Frågan är om man ska ha en 90, 110 eller 120säng. Får ta en funderare!
Nu ska jag knarka gó musik och läsa GP en gång till. Var himla kul att se allt som hänt under 00-talet! Funderar på att göra en egen liten summering, men är rädd för att det kommer ta alldeles för lång tid. We'll see!
Njut,
If you were a sailboat - Katie Melua
Samson - Regina Spektor

Kommentarer
Postat av: Norea

Tack!

God Jul Och Gott nytt år du med!

Händer idag?

2009-12-27 @ 12:24:02
URL: http://noreal.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0