Har haft en gó dag, tack vare typ ingenting. Ska snart bädda ner mig med VÄNNER, mamma och Julmust, lalalalike! Har försökt att spela Sims 3 destination Världen (töönt! Men det är nostalgi, och roligt, höh) men datorn har stängt av sig varenda gång jag försökt. Konstigt nog gör den alltid det när jag ska spela men inte när Frida eller Victor ska det. Aja, tur att man kan rädda kvällen på annat sätt! 
Förhoppningsvis blir det en tur till stan imorgon, eller någon annan utflykt. Nu är det ju mellandagsrea som jag hoppas att ni andra glömt bort. Då blir det ju en hel del grymma grejer som jag kan köpa, yeey!
Oh, vilken skönhet. HAHAH!
Tagen igår i alla fall, så nu går det inte att skylla ifrån sig.

Kommentarer
Postat av: Hannah börjesson

SV: tack det samma! :)

2009-12-26 @ 09:34:27
URL: http://hannahvictoria.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0