Här får du en dos av spänning
om ett hat mot allt med klänning
Den har nyss på bio gått
men det är ej en film du fått.
en fantastisk historia, Du måste bara få veta,
om den konstiga flickan och vad hon kan heta,
ett offer som jagas och själv är på jakt,
hon flyttar runt och är alltid på sin vakt.
Du lämnar inte historien innan den är slut,
jag lovar Dig mycket spänning varje minut...
Åh internet idag alltså! Iaf:
Här får du en dos av spänning
om ett hat mot allt med klänning
Den har nyss på bio gått
men det är ej en film du fått.
en fantastisk historia, Du måste bara få veta,
om den konstiga flickan och vad hon kan heta,
ett offer som jagas och själv är på jakt,
hon flyttar runt och är alltid på sin vakt.
Du lämnar inte historien innan den är slut,
jag lovar Dig mycket spänning varje minut...

Julrim i stugan! Sitter och slår in lite klappar och fixar de fina! Dessutom sitter jag och filar på rim. Några har jag dock hittat på internet när jag inte kommit på något. Nog så bra ändå! Gissa vad som finns bakom rimmet ovan?
Såhär fina blev en del paket när de var halvklara, jag gillar det! Den snygga snögubben har jag designat själv, skillsen!
Glöm nu inte att fråga frågor till min syster i inlägget nedan!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0