Heej!
Idag har jag, Klara och Clara gått till allum (hurtigt, vi vet) och tittat lite. Skulle egentligen köpa en mascara och en foundation, men jag märkte att om man börjar prenumenera på en tidning får man den mascaran jag vill ha, för bara 80 spänn! Ett kap, måste jag säga. Foundationen då, visste att jag ville testa mineralsmink men jag hade ingen aning om vilken. Så jag köpte inte, får göra lite researching först. Någon som har något bra foundationtips?



Den ska inte vara dyr, ska täcka men samtidigt se naturlig ut, hålla hela dagen och inte behöva massa dyra extrasaker, ex facespray och liknande. Hm...

Kommentarer
Postat av: r

nje spy är fan inte trevligt, men min ända utväg :(:(

2009-07-12 @ 01:12:38
URL: http://losingweight.devote.se
Postat av: Caroline

Den du har på bilden där använder jag och jag är rätt nöjd med den, med tanke på priset så är den super :)

2009-09-25 @ 19:12:42
URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0