Tjohoo!
Idag har det faktiskt varit lite varmare, riktigt skönt vissa stunder. Eftersom jag och min lillebror ville bättra på brännan, eller något i den stilen, gav vi oss iväg upp på det lilla berget som ligger precis bakom vårt land. Huset alltså, haha. Vi tog lite foton med våra identiska mobilen men jag kan ju inte direkt påstå att någon av våra bilder blev snygga precis. Måste faktiskt påstå att ingen av bilderna blev bra. Men sånt får man leva med när ens bror inte är bra på att ta kort, och man själv inte är så bra på att posa.

fnhei

Sörjer lite över att min statistik är sämre än någonsin! Förstår att folk inte vill läsa min blogg när jag inte uppdaterar så ofta, men man undrar ju hur många som egentligen sitter inne bara för att blogga när vädret är fint? Jag tänker i alla fall inte offra mig allt för mycket för min blogg. Ändå tycker jag att ni ska läsa, haha. Ska försöka bättra mig, blogga på kvällarna i alla fall. Men är man på landet så är man, och då ska man njuta.
Peace <3

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0