Hallihallå!
Är hemma från landet och Åh nu. Vet att jag inte har bloggat på länge men där har ni anledningen.
Ska berätta lite kortfattat om dagarna:

<> LM! Har kommit in på LM Engströms gymnasiums musikklass och är lycklig!
<>Jenny, Johanna och Vilma besökte mig på landet som ligger vid Marstrand, det var jättelyckat och vi hade supermyysigt! Spelade bland annat fotboll med de små på min ö och snackade om deras storebröder. Mumma!
<> Kalas för moster och morbro (?) + inflyttningsfest för Lisa och Anders, mysigt! Fint hus och fina människor <3
<> Åh Stifsgård med Johanna och Jenny, helt sjukt. Lift hem och skrattattacker på bussen. Underbart!

Imorgon kommer Partille Cupfolk och bland annat några egypter sen förra året. Ska bli spännande! Får se hur de är nu.. Slinga håret också, förhoppningsvis. Och bad i Västra långvattnet med Juanabanan och Jennypenny <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Tell me if you need help med håter..ja e hemma imon på eftermiddagen... Jag tycker du ska göra mycker ljusa slingor på de översta håret och sen ha kvar de lite mörkare under..blir snygg effekt på sommarn..men de e ju bara min simpla åsikt!!!

2009-06-27 @ 23:52:46
URL: http://malinsfotoblogg.blogspot.com
Postat av: mikaela

va kul :)

ska du jobba under PC ? :D

2009-06-28 @ 13:50:19
URL: http://storyofmikaela.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0