Elluw!
Idag slutate Mamma, så det blir allt att fara till landet imorgon, weey! Tänkte ta chansen att ta mitt första havsbad då, jag vill ju inte vänta till Juli. Känns lite töntigt och badkrukeaktigt, haha. Blir det inte landet förren på kvällen åker jag nog och hälsar på Lisa, min kusin. Kanske blir en tur i stan med henne, får se.

Idag har jag tittat på resor, jag vill ju så gärna åka iväg såhär på sommaren. Har nästan blivit en tradition att åka iväg varje år, och sommaren är ju bäst för då är hela familjen ledig läänge. Hittade mest resor till Tunisien, och det stället verkar ju helt underbart. Synd att det kostar så himla mycket och att Mamma är den enda som måste betala för sig själv plus för mig och mina syskon. Trots det har vi ändå lyckats komma iväg en hel del! Sist var det Thailand som var solsemester, annars har jag hunnit vara i Tjeckien, Danmark, Tyskland och Branäs.

     

Inte för att något slår Thailand, faktiskt, men ser det inte underbart ut? Meee like!

Kommentarer
Postat av: mikaela

hörre duu :D klaga inte på oss badkrukor.. jag kommer säkert inte bada förrän i mitten av juli.

Jag är en äkta badkruka om det inte är allt för varmt ute <3

Men jag vill också resa utomlands. I vår familj så har vi åkt vart femte år :/

2009-06-16 @ 16:18:48
URL: http://storyofmikaela.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Anmäl dig till veckansblogg i min blogg nu!



En lätt väg till framgång helt enkelt:)

2009-06-16 @ 21:33:43
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0