Det är seriöst det bästa jag vet, på sommaren. Om vind byts ut mot varma sommarvindar och vattnet är 20 grader och uppåt. Och solen får gärna göra en sådär fint sommarbrun så det gnistrar om en och man ser fräsch ut från topp till tå. När man inte legat i vattnet alldeles för länge då, förstås.
Jag och Johanna har varit på mitt land som ligger vid Marstrand i två dagar. Såklart var det inte fint väder vi hoppats på, men nog mycket bättre än här hemma. Detta är anledningen till att jag inte bloggat det senaste dygnet. I alla fall, vi hade det mysigt. Jag tycker verkligen om att vara på landet, och visst blir det alltid lite extra bra när man har gott sällskap?
Nu blir det att titta in på en hemsida som hjälper mig med designen och alla stilmallar, för min blogg ska bli översnygg. Låter det bra eller?

Peace out!

Kommentarer
Postat av: julclaude

fin blogg!! jaa d låter ju väl bra jag menar vem vill inte översnygga sin blogg? :)

2009-06-14 @ 18:01:49
URL: http://vanissajulclaude.devote.se
Postat av: Anonym

fin blogg! :)

2009-06-14 @ 18:40:05

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0