Ja, det är det man ska syssla med ikväll om man ska leka wannabe mig. Dock förmodar jag att ni antagligen skippar den leken, och hänger framför TVn eller facebook. I'm soo happy for you, guys.
Idag har jag varit på hudvårdstest och sånt hos Mary Kay Ash. Mysigt, eftersom jag spenderade min dyrbara (höhö) tid där med mormor, Lena, Mamma, Malin och Lisa. Kom just hem med strålande fin hy, som jag senare ska tvätta av mig. Imorgon blir det tandläkaren - usch och fyy  - och sedan sång hela dagen. Såklart kommer ett engelskaprov och svininfluensaspruta emellan. Typiskt!
Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du kan ju inte ta sprutan IMON! Vi skja ju tävla på lördag, pucko...

2009-11-19 @ 22:21:02
URL: http://fridasusanne.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0