Dagen har varit lite skev.. Fast helt underbar ändå! Började med att jag träffade på biljettkontrollanter på bussen för första gången i mitt liv. Var skakis hela vägen när jag visat mitt kort, lite skärrad antar jag. Hade ju självklart (!) betalat men ändå, kändes som om de inte litade på en. Vet dock att de bad alla på bussen visa sina kort..
Sedan såg jag en jätteförnäm dam. Jättesminkad, fina kläder, lösnaglar och lösögonfransar. Plötsligt tar hon upp grovsnus ur fickan och trycker in en stor klutt i munnen! Lite skevt det också..

Förresten så är Göteborg mysigt såhär års!
.
I skolan var några av de bästa borta, men det var lugnt ändå! Hade mycket trevligt med resten av de bästa. Dagen flöt på och var riktigt gó faktiskt! Jag och två kompisar gömde oss i ett skåp och sjöng lite när folk gick förbi, hur kul (för oss) som helst. Ett smakprov finns här nere.. Tisdagar är inte så farliga som det låter, faktiskt. Ett stort plus är att jag hann med en snabba bussen hem. Helt underbart.
.
(jaha, här ska ju vara ett videoinlägg men det kommer först när videofy.me börjar funka igen. Har suttit i en timma med det nu men inte vill det funkar för det! SUUUUR)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0