Nu ska jag strax iväg och träna. Kan behövas eftersom jag ska spela cup om två veckor. Hatar att spela matcher och sånt så har sluppit, men nu tyckte min tränare att jag och min syster absoluut skulle vara med. Man förlorar ju inget på det liksom, förutom självförtroende när man är sämst. Men jaja!
.
Efter träningen blir det farsdagsmiddag hos min moster. Ska väl fira alla pappor i släkten antar jag. Ska bli mysigt även om jag inte har någon att fira. Kan väl glädjas åt att resterande i min släkt har det, turligt nog! Dessutom har finns det en ny pappa att fira, en stor dag för honom det här. Eller något sådant! Trevlig dag för alla utom mig och mina syskon. Men jaja, life goes on. Det enda positiva med min situation är att jag sparar pengar. Även om jag mer än gärna hade slösat tusentals kronor, om jag hade någon att spendera de på en dag som denna. Så alla där ute:
För som ni vet: You don't know what you've got until you're missing it alot.
Jag lovar, det stämmer!
.
.
R.I.P

Kommentarer
Postat av: mikaela

i know how it feels to lose someone who was close <3 trust me. i know

2009-11-08 @ 19:36:57
URL: http://storyofmikaela.blogg.se/
Postat av: lisa

då får du göra som Anders, fira mors dag extra mycket! ses imorgon! kram

2009-11-10 @ 19:41:44

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0