Ohyes, ni kan få tycka att jag är riktigt töntigt eller vad ni vill, men just nu är julstämningen i mig nästan på topp! Första snön har fallit idag (för min del), Julstaden Göteborg tänds idag och så även Liseberg full med fejksnö. Här sitter jag med tända ljus och myser, har dessutom tryckt ner en liten ljusslinga i en vas och det blev superfint! Såklart har jag satt på stämningsfull julmusik och idag tillbringade jag dagen med alla musikelever på Lm för att spela in vår årliga julskiva. Så, nu får ni sluta tycka att jag är töntig. För jag har all anledning att gilla läget just nu.
Ikväll ska jag scrappa fina kort för det var ungefär ett år sedan sist! Har lite idéer faktiskt.. Annars blir det mys rätt igenom, hur härligt som helst!
Hälsade på denna plutt på hennes skola ute i ingenstans: Härryda!
.
.
Julspellista till spotify
Sötaste jullåten

Kommentarer
Postat av: din lälskling

usch, ser ut som att ja skelar ju, oj, d gjorde ja kanske?, efter mr xxxxx..... hahahahahha

pööööss<3

2009-11-13 @ 17:03:50

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0