Hellu!
Förlåt, igår hade jag en dag som inte någonstans tillbringades vid en dator. Skola först, tog sprutan mot svininfluensan. Skönt att ha det gjort! Är inte rädd för sprutor och denna var typ den lindrigaste jag tagit. Har klarat mig utan biverkningar också, armen var lite trött igår men det blir den ju alltid. Idag känns det inte något alls, och jag har ändå sovit på den. Göttgött!
Mys på sångtekniken med massa bakverk! Ida hade bakat supersöta cupcakes, snygga ända ut i bakformarna (rosa med små hjärtan!). Hade betygssnack där så nu slipper man vara orolig.
Efter skolan träffade jag Johanna och åt på en pastarestaurang, underbar pastasallad där! Efter en stunds shopping bar det av mot Bergakungen för att se New Moon! Underbar film, verkligen! Härligt sällskap också, Johanna och hennes klasskamrat är jättegoa! Kvällen kan sammanfattas i betyget MVG, och lite tack vare att både Jacob (Taylor Lautner) och Edward (Robert Pattinson, vem har missat?) är så sjukligt snygga. Kan ju passa på att ge er inlägget jag skrev (i min gamla blogg) när jag precis sett Twiligt här nedanför, plus min garderob för tillfället. Mumma!
.
~~~~~~~~
För sött!
Ett litet urval..

Kommentarer
Postat av: Placebohoe

Jag beklagar sorgen :( får man fråga vad han dog av?

2009-11-28 @ 18:03:31
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0