Var igår hos min Kusin Ivan för att fira dottern Ylva som fyllde sju (!) år. Känner mig jättegammal när jag håller med om att tiden verkligen går fort! Jag kommer liksom ihåg när hon var liten. Som sagt, sjukt är det.
Det blev i alla fall god mat och invigning på julen med lussebullar och pepparkakor. Jätteroligt att träffa den sidan av släkten vi inte träffar så himla ofta. Beror nog ganska mycket på ålderskillnader och sådant. I alla fall, kul att träffa dem!
__________________________
.
Och som start på dagen har jag bestämt mig för att avslöja en sak som folk inte tror om mig.
Jag har varit EMO!

Bilderna är tagna tillsammans med två kompisar, Jenny och med dåvarade EMOKarl-Oskar.
Vad säger ni nu?

Kommentarer
Postat av: Karlo

Den förtsa och enda gången för mig ;P haha

2009-11-22 @ 20:47:00

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0