Jag har vaknat, somnat om, vaknat, somnat om, vaknat, somnat om.. Ja, ni fattar grejen. Denna gång var det inte för att min kära bror och hans kompis Arvid springer runt i trappan eller att jag drömmer att jag kommer för sent till skolan. Nä, denna gång berodde det på att jag hört en bil som slirat runt. Förmodligen har någon börjat övningsköra på vår gata. Vem det skulle vara har jag ingen aning om.
Jag bävar inför när jag ska börja köra.
.
Eller nä, förresten. Det ska bli skitkul! Men jag lovar att varna er innan jag ger mig ut i trafiken. Då är det nog bäst att ni håller er undan!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha det kommer bli värsta kul för du kommer bli hyper xD

2009-11-08 @ 13:55:37
URL: http://fridasusanne.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0