Jag har lyckats fixa en statistikmätare så jag slipper ha min ofungerande blogg.semätare. Usch, den är sämst. Visar sex när jag kan se på den andra att jag haft väldigt mycket mer, sedan klockan 12 idag. Aja, det har ju löst sig nu i alla fall.
Ska snart kasta mig ner i sängen med en härlig tidning och mysa till det. Klockan är ändå 11 nu och jag har all anledning att sova ut denna helgen. Blir nog en ganska jobbig vecka.
GLOW är nästan klar och jag är supernöjd med resultatet. Vi har gjort ett grymt jobb, gruppen!
Imorgon blir det kanske stan och KappAhl - ska köpa ett cocacolacerat, hur coolt?! Eller så tar jag mig ut till Kärra och hälsar på min kusin om hon orkar. Har inte pratat med henne om saken men det kan jag ju göra imorgon. Vi får se hur mycket jag har att göra. Kvällen ska tillbringas med kalkon! Mumma.
Sov sött mina fina

Kommentarer
Postat av: jen

min funkar inte heller :( hur löste du de?

2009-12-06 @ 19:21:38
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0