Trött sedan igår. Trött på att sjunga för veckan, faktiskt. Sånglektionen idag gick förvånansvärt bra med tanke på hur trött jag har varit. Sov inte så bra inatt, var så nervös över något att jag inte somnade, och när jag sedan gjorde det drömde jag att jag var på en scen och då kan jag ju inte ligga ner. Så jag ställde mig upp. Och la mig. Och drömde samma sak. Så höll det på, tills klockan var halv fyra. Då somnade jag på riktigt. Tack och lov att detta inte är någon som händer allt för ofta.
Nu ska jag ladda upp bilder från gårdagen på facebook, plugga tyska, skriva klart ledaren till vår tidning, sätta ihop vår tidning, skriva ett inlägg till Rikard, promenera Ramses och leva. Önska mig lycka till?

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0