Äntligen! Nu är jag färdig med helgens SOläxa. Imorgon ska jag läsa igenom allt igen och be mamma förhöra mig en sista gång, sedan är allt klart innan provet. Är ganska lugn nu, har varit superstressad med nu har allt klarnat. Känns toppen!
I helgen har jag hunnit med en hel del. Fredag kväll spenderades ute i skogen med mamma, två arbetskamrater till henne och deras barn. Kvällen avslutades hemma hos oss framför Idol, tack och lov att varken Tove eller Erik åkte ut, de är mina solklara favoriter för tillfället. Även om Tove inte var jättebra i fredags..
Lördagen var en stor dag, Lisas och Anders plutt Rasmus döptes. Allt var väldigt fint och jag tror att alla var nöjda. Dessutom var det fiint väder här i Göteborg, en riktig höstdag. Framåt kvällen höll jag till hos Jenny, tillsammans med henne, Johanna och Clara. Älskar dessa tjejerna, vi har det alltid grymt kul eller väldigt bra prat. Tack <
Söndag - PLUGG! Mässa i kyrkan som jag sjöng på tillsammans med kören, och sedan badmintonträning. Välbehövligt efter helgens alla kakor! Blir till att vara nyttig i veckan, haha!
Pust. Jag är faktiskt helt slut. Har lovat mig själv att komma i säng direkt när Parlamentet är slut ikväll. Kaanske hinner slinka in med ett inlägg dock, vi får se. Har ju förvarnat er om att det skulle bli en dålig blogghelg, men jag antar att jag inte har varit den enda som tagit tummen ur röven (usch, vilket fult uttryck!) och gjort nödvändiga saker denna helg. Eller jo, kanske. Jag skulle förstå om jag var den enda.
Som avslut på ett ganska sammanfattande inlägg vill jag meddela att jag ska göra om min bloggdesign. Tycker att den är jätteful helt plötsligt! Lovet får tillbringas till detta, då jag kommer ha en ganska hektiskt vecka. Om någon har förslag på vad som kan göras välkomnas detta väldigt!

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej Hanna!

Åh locking är jättesvårt att förklara vad det är men jag lägger upp en video på hur det ser ut! :D

kram

2009-10-18 @ 20:53:47
URL: http://moagoes.blogg.se/
Postat av: Moa

Hej Hanna!

Åh locking är jättesvårt att förklara vad det är men jag lägger upp en video på hur det ser ut! :D

kram

2009-10-18 @ 20:53:49
URL: http://moagoes.blogg.se/
Postat av: Juana

Du glömde skriva några rader om Mr. During....

2009-10-18 @ 21:44:05

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0