Sov sååå himla gott inatt, enda tills klockan slog kvart i tolv faktiskt. Riktigt skönt! Efter gårdagen med Miranda och riktigt mycket godis kändes huvudet riktigt segt, jag hade det så kul!
Redan en timme senare åkte jag och Johanna till stan och jag köpte en gullig halsduk! Bild ska naturligtvis in imorgon. Vid middagen hade vi besök av Lisa och Rasmus, men väldigt snart var jag tvungen att åka till stan för att möta upp Evelina och hennes kompisar. Vi skulle på någon konsert i en kyrka. Tillsammans med halva LM, tydligen. Haha näe, men det var riktigt kul! Amanda och några av hennes kompisar underhöll oss med skratt och gott prat.
Min kompis Fannys storebror var jättegullig och körde hem mig och Johanna (som varit ute på galej) och jag hade det gött där bak i bilen. Nu ska jag beställa bilder från fujifilm, sen ska jag till sängs.
Här får ni min favoritbild tagen av Bex!



Ohyees, it's me.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0