Har vaknat, somnat om. Vaknat, somnat om. Vaknat, somnat om. Vaknat... Ja, ni fattar! Sedan klockan halv sex imorse! Klockan nio orkade jag inte mer, så här sitter jag. Har det tråkigt och väntar på att jag och syster ska iväg på äventyr. Men henne får jag inte väcka förrän om en timma.. Om ens då!
Jaja, duschen kallar och jag måste maila comviq. Mitt nya simkor för Comviq Student funkar inte, inaktivt tydligen. Men jag är positiv, kostar det bara 19 kronor i månaden kan ju inte allt vara perfekt!

Kommentarer
Postat av: Cea

Härligt dö :P

När skall du fixa min blogg då?? :P



<3 <3 <3

2009-10-27 @ 09:29:27
URL: http://badorgoodangel.blogspot.com/
Postat av: Emil

SV: Tack så jättemycket :D Jag gör ofta bilder efter guider på internet och YouTube. Jag tycker det är så man lär sig bäst :D Om du vill lära dig Photoshop lite bättre kan du ju söka på YouTube på t.ex. "Photoshop tutorial" :) Och moderskeppet.se är också en väldigt bra svensk sida att lära sig på :)

2009-10-27 @ 10:09:13
URL: http://limemil.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0