Igår var det en riktigt grym dag! Först trodde jag att mina planer skulle förstöras när min syster vägrade gå upp. Jag som så fint sjöng "God morgon" med händerna i operaställning. Nästa gång får jag satsa på annan taktik...
Vi begav oss i alla fall ut till ingenstans (dvs Sisjön) och där blev vi smått överraskade över att vi kände igen oss. Stövlarna jag skulle köpa fanns bara i gult och det var väl inte precis vad jag hoppats på. För bebisar fanns det bruna, hur snygga som helst! Hade de funnits i stora (eller aa, större) så hade jag slått till! Någon som vet vart billigare hunters finns? I göteborgstrakten, alltså. Inte på andra sidan Sverige.
.
.
Sedan så åkte vi till Frölunda Torg. Var ingen jättehit, trodde att det var omgjort hela alltet, men nej. Bara en liten saluhallskällare var ditsatt. Än så länge. Så vi begav oss mot Mormor och Morfar, och fick lite fika där. Mysigt!
Efter det "råkade" vi stöta på Johanna och Vilma i stan. Då tröttnade min syster och åkte hem, alldeles ensam. Tänk att hon är så stor att hon klarar det! Haha, nej men.. Iallafall, sen gick jag och Johanna för att äta mat innan bion. Gott blev det! Hennes kompisar mötte vi snart, precis vid bion. (Detta var en liten impulshandling för min del) Gick och handlade gott och sedan började filmen - (500) days of Summer. Den var väl bra, inte den bästa men inte den sämsta. Gillar att den var lite annorlunda men jag har inte bestämt mig om jag ska tipsa er om att se den eller inte, höhö.
.
Nu ska jag kratta löv i trädgården och överraska mamma med en GRÖN trädgård istället för gul. Visst kan jag vara snäll ibland?!

Kommentarer
Postat av: Cea

Sv: Du kanske kan göra en snygg "topp-bild" för nu står det bara Bad or Good Angel och det är lite tråkigt :P

Sen kan jag ändra lite färger och layouten :P

<3 <3 <3

2009-10-28 @ 11:40:14
Postat av: becca

DEN ÄR JU ASBRA! jag njöt igenom hela filmen. tom var så himla fiiiiiin! och den var så himla sorglig och ÅH. musiken och allt. loved it! <3

2009-10-28 @ 13:01:35
URL: http://www.futureidiot.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag tror att det fina billiga hunters på Tara i kungsmässan, - Kungsbacka. åk dit och checka.. :)

2009-10-28 @ 16:35:12

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0