GAAAAAAAAAH allt hade varit perfekt tills nu, seriöst. Hela inlägget försvann och datorn la av. Sämst! I alla fall, hade skrivit ett grymt inlägg men nu får ni en version av det, bara för att jag är så snäll ibland..
.
Dagen började med sovmorgon, kjempegrejt! Sedan bara två lektioner (varav en som leddes av en assssnygg lärarstudent som dock är för gammal) och slutade skoldagen vid elva. Då begav jag och Elin oss för att köpa nagellack. Jag lämnade henne en stund senare för min finkusin och bebis. Hade jättemysigt där, mys med Rasmus och gott snack med Lisa! Vi ansökte till McDonalds för min del och jag hoppas innerligt på att någon gó och glá, göteborsk chef ringer och säger att jag skulle vara sååå välkommen till deras arbetsplats. Vi får se vad som händer..
.
Snart blir det kör, hur roligt som helst. Många tummar upp idag! För er som inte är med i en kör sörjer jag. Det är en av de bästa sakerna man kan göra, roligt, lärorikt och socialt. Det finns bevis som bevisar (nähe?!) att man mår bättre om man sjunger i kör. Tji på den, du. Nu: kören!

Kommentarer
Postat av: nattiz

sv: taack så jättemycket :D din blogg är också jättefin (=

- åh jag hatar när ens data inte vill sammarbeta när man håller på med bloggen, haha :)

- lycka till med att få jobbet på donken, jag jobbar själv på en McD i Stockholm (=



k r a m i s

2009-10-07 @ 23:08:40
URL: http://nattiwz.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Svar: Haha, visst är den?

Älskar din bakgrund btw :)

2009-10-07 @ 23:11:34
URL: http://cornejleja.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0