Vaknade redan vid åtta idag så jag och lika pigga bror satte på Spykids 3. Visst är vi coola? Kul att se filmer man inte har sett på jättelänge, faktiskt. Kom ihåg att Spykids var min favoritfilm när den kom, Carmen var ju såå snygg. Idag satt jag och skrattade åt hennes fula kläder och hennes "coolhet". Lite nostalgimorgon såhär, alltid kul.
.
Ska snart göra stan med Johanna, vi ska shoppa loss. Förhoppningsvis har mitt studiebidrag landat i plånboken. Troligen har det inte gjort det. Menmen. Någon som vill hitta på något ikväll?

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag får mitt studiebidrag på fredag - så sjuukt segt! lovet är ju nästan slut då.. hutthutt.

DU har fixat headern - :)

och måste säga : VILL HA PENGAR :D

2009-10-26 @ 11:26:03
URL: http://storyofmikaela.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0