Kom igen nu tjejer! In mot mitten. Kärlek till varandra! Såå ja, perfekt. Upp, och ner. Nu vill jag se några V:n. Jättebra. Pust.. Kom igen nu, rulla höfterna och... Ni är grymma! Spjut! Och mer kärlek till varandra.
Som ni såklart förstår har jag precis varit och dansat afropowerdans på Sportlife vid Domkyrkan. Det var kul, intressant och härligt med lite träning. Kul att en manlig tränare var där också, hade förväntat mig en lite mer feminin typ med långt hår i rastaflätor och haremsbyxor, men nehej. Istället entrades rummet av en utländsk man med mycket muskler i vaderna och en tofs bak på huvudet. Visserligen var han feminin, men det fanns nog inte så mycket östrogen i den kroppen ändå. Men det stod resten av rummets befolkning för. Klockan är bara sex men det känns som om jag har varit igång hela dagen, pust! Tidig kväll för mig denna dag, ska ha det supermysigt med tända ljus, te och gamla tidiningar!
Vad ska ni göra ikväll?
Kom igen nu tjejer! In mot mitten. Kärlek till varandra! Såå ja, perfekt. Upp, och ner. Nu vill jag se några V:n. Jättebra. Pust.. Kom igen nu, rulla höfterna och... Ni är grymma! Spjut! Och mer kärlek till varandra.
.
Som ni såklart förstår har jag precis varit och dansat afropowerdans på Sportlife vid Domkyrkan. Det var kul, intressant och härligt med lite träning. Kul att en manlig tränare var där också, hade förväntat mig en lite mer feminin typ med långt hår i rastaflätor och haremsbyxor, men nehej. Istället entrades rummet av en utländsk man med mycket muskler i vaderna och en tofs bak på huvudet. Visserligen var han feminin, men det fanns nog inte så mycket östrogen i den kroppen ändå. Men det stod resten av rummets befolkning för. Klockan är bara sju men det känns som om jag har varit igång hela dagen, pust! Tidig kväll för mig denna dag, ska ha det supermysigt med tända ljus, te och gamla tidiningar!
Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: dannofino

fin blogg!

2009-10-28 @ 20:00:12
URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: Big is not beautiful

Haha, vad flummigt det lät med afropowerdans, men det var säkert jättebra träning. :)

Det går neråt för mig med(eller uppåt om man tittar på vågen :/), men jag försöker ta tag i allt igen..kämpa på. <3

2009-10-28 @ 20:08:09
URL: http://bigisnotbeautiful.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahahahha, hahahhahaha, hahahahhaha, hahah(andas) hahahah.

hade han tofs :O?

2009-10-28 @ 20:50:06

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0