Precis ätit lyxfrukost! Avcado, skagensallad, bröd och kall mjölk. Aah, love it! Nu ska jag fixa iordning mig, kanske duscha för fick värsta suget efter det, och sedan bär det av mot Lisa, Anders (?) och Rasmus. Jag vill åka och hälsa på Sanna (annan kusin) efter det, eller dra till Ikea, men nehej, det går tydligen inte eftersom Frida (syster) ska vara med hennes bästa kompis och absoluuuut inte kan följa med. Livet är hårt. Hjällbo torg ska också besökas då lite frukt ska inhandlas, de har grymt god frukt där. Billig också, det är sån där utländsk marknad typ.
.
Nu ska jag slut babbla på för jag märkte att jag tråkade ut mig själv! Idag blir det foto och lite kommer självklart ut på bloggen senare. Så stanna där!

Kommentarer
Postat av: Weronica

Haha, det ska jag hälsa dom små liven ;)

Keep it up, du lever säkert ett underbart singelliv, eller?

:)

2009-10-29 @ 12:05:02
URL: http://justfaceit.devote.se

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0