Nu är det kväll och om jag ska bli frisk tills imorgon borde jag nog lägga mig ganska snart. Första bloggdagen har varit underbar och jag ska såklart försöka hålla detta tempot i bloggandet även när jag inte är sjuk. Tänkte skapa lite inlägg hemifrån och sedan gå in i skolan och uppdatera. Har redan gjort lite utkast för vad som komma skall. Har också skrivit ner lite grejer som kommer komma upp lite när som helst, för att underhålla er. Avslöjar det för att ni ska bli lite nyfikna och inte tro att jag kommer ha världens tråkigaste blogg..
Det kommer jag absolut inte ha! Min blogg ska vara grym, underhållande och fin. Så därför hoppas jag att ni tänker hänga kvar hos mig och trivas.
Gör ni inte det får ni gärna berätta varför!

Imorgon kommer jag inte kunna blogga förräns vid fyratiden eller något sånt. Tyvärr har jag inte tillgång till dator (antagligen). Däremot gör jag ett extra roligt inlägg när jag kommer hem! Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: yase

sv: haha nä precis :D

2009-09-25 @ 08:17:11
URL: http://yhb.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0