...påpekade att mina tips från förra inlägget är ju rakt av kopierade från Veckorevyns hemsida och att det var väldigt dåligt. Jag håller med halvt! Har ju tagit idén och tipsen från deras artikel, men skrivit om punkterna lite. Dock har jag ju faktiskt skrivit att Veckorevyn är källan, jag har till och med länkat artikeln! Hade jag gjort allting utan att skriva var det kom ifrån hade jag kanske gjort fel, men nu är det ju inte så? Jag hade lika gärna kunnat gå runt och berätta för alla mina kompisar, utan att säga vart jag fått informationen ifrån. Det är nästan värre, tycker jag.
Vad tycker ni, får man kopiera eller inte när man skriver källan, på det sättet som jag gjorde i förra inlägget?

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0