Okej, nu är det faktiskt dags. Jag ska börja blogga igen. Allmänt. Har haft en hemlig blogg sedan Gothia i somras, vet inte varför men ville inte att någon skulle läsa. Fast det var fett tråkigt, märkte jag. Vill ha respons och grejer, men det är ju svårt utan läsare. Så nu ska jag fixa denna blogg och göra den snygg, och grymt rolig att läsa. Eller något sånt, haha. Tycker att den är så ful och nu när jag är sjuk kan jag ju lika gärna sätta mig och göra iordning den. Frågan är hur bra jag är på design, men det märker vi.
Det är dags att göra lite engelskaglosor och SO, men så snart jag har gjort det ska jag sätta mig och knåpa ihop något snyggt. Har ni några idéer så är det bara att kommentera.
Pussen!
___________________________________________
uppdatering: Ny bloggdesign!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0