Åh, internet har varit avlagt sedan igår, verkligen irriterande! Har haft idrottsprov idag så det var väl lika bra igår, antar jag. Men idag, verkligen ingenting har gjorts! Borde kanske tagit en joggingtur men nej, jag orkade verkligen inte. Är jättetrött. Ska försöka komma ut lite imorgon, slutar mycket tidigare än vanligt på grund av nationella i engelska A, så tänkte ta en liten shoppingtur med en söt tjej. Klirr i kassan imorgon - studiebidraget landar på kontot. Alltid lika välkommet. Denna månaden har jag faktiskt varit grym och inte gjort slut på alla mina pengar. Den ni!
Finns så mycket fint man vill köpa nu när solen tittar ram bakom molnen, ellerhur? Cubus har faktiskt en del fina saker, har aldrig hittat något där (well, har väl inte letat heller egentligen) men tänkte ta ett kik imorgon. Sweet! 

NEHEJ NU VILL INTE INTERNET SAMARBETA MED BILDUPPLADDNINGEN! ILLA!
Får väl visa er imorgon...

Ni får njuta av en bild jag redan lagt ut innan då, höhö. Lång time no see.. Åh dampinternet!
Sov gott, för det tänker jag göra <3

Kommentarer
Postat av: * Em

Vill du ha biobiljetter? Har du någon kändis som inspirerar dig? Klädmässigt eller smink/hårmässigt? Tipsa mig och få biobiljetter! http://emelojs.blogg.se/2010/april/vilken-kandis.html

2010-04-28 @ 01:21:32
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: josefin.

tjenare.

allt bra med dig? :)

2010-04-28 @ 17:28:46
URL: http://lillanduvet.blogg.se/
Postat av: Amy

lovely picture. do you still have alot of snow?

2010-04-28 @ 18:15:46

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0