Åh, lyssnar på Lalehs nya låt som faktiskt är riktigt bra när man lyssnat ett par gånger. Hon är allt bra bra, den där Laleh. Cool tjej som man borde se upp till egenligen, hon är en av de vettiga artisterna. P!nk är en annan sådan, grym tjej som bland annat sjunger den här, den här och den här låten. Riktigt skön röst och meningsfulla texter, jag gillar't! Länkarna går till Spotify så ni som inte har får ta och kika på youtube istället. Ska försöka sätta mig vid pianot en stund och improvisera lite, orkar inte lära mig något speciellt men är alltid kul att bara sitta och plonka för sig själv. Är glad att jag inte ska göra några läxor idag, har fått tillbaka 3 prov idag och är mer än nöjd, så tycker jag förtjänar det. Blir en promenad sen för att låta maten försvinna, är verkligen proppmätt. 

who knows

Kommentarer
Postat av: malin

sv: kanske inte menat riktigt så, meningen är tagen från en låt text

2010-04-20 @ 21:04:21
URL: http://malinerikam.blogg.se/
Postat av: elin

åh, vad tråkigt! :/ aja, det är säkert olika för olika hår, man är ju känslig för olika saker. ;)

vilken fin blogg du har! ska vi följa varandras bloggar med bloglovin? :D

2010-04-20 @ 22:41:57
URL: http://elinlundqvisst.blogg.se/
Postat av: * Em

Ville bara tacka för kommentaren i min blogg! Ledsen att jag inte hinner skriva något personligt men har så otroligt många kommentarer att svara på.. Jag hoppas att allting är bra med dig iallafall? :) / Emelie

2010-04-21 @ 14:32:59
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: johanna

lyssna på erik görnwalls nya, crush and burne typ.. såå asssbra <3

2010-04-21 @ 18:17:30

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0