söta Ida!

Har precis landat i mitt sovrum efter en dag inne i stan med denna fina flicka. Vi har lyckats fika två gånger, målat tygpåsar i metroståndet i bältesspännarparken, kikat runt i små söta affärer och försökt hitta en överraskning till en viss person. Mission failed, i det sista fallet. Mindre hemlighetsfull tänker jag inte vara, haha. Är egentligen grymt sugen på att åka in till stan nu igen efter en grymt god middag (lagad av moi!) för att kika på en massa grymma spelningar som håller på nu på kulturkalaset, men samtidigt är jag jättesugen på en skön kväll hemma. Klockan är ändå helt okej mycket nu för att kunna skylla på att det är lite sent, om jag ska göra mig iordning och sånt. Plus att hela helgen är paxad för Göteborgsröj.
Min kamera är fortfarande lite konstig så blir inga shoppingbilder än, har glömt sladden på landet så kan inte visa bilder från själva kameran heller.. Illailla. Blir snart, I promise!

Kommentarer
Postat av: Sofiiiie

haha okej ^^



kanon med mig sjdå?

2010-08-12 @ 20:06:50
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/
Postat av: Ida

Så man kan se ut då, men som jag redan visste tycker inga kameror om mig... hur bra mobilen din än är :P. Tack ännu en gång för dagen mys-unge, det var såå kul! Du skriver jättebra på bloggen, du har skrivartalang! Du är inte en häst, snarare bäst, inga protest, det var ingen skest, haha stavas det ens så? Jaja du fattar dikten. Sovis gottis hannis! Pussis

2010-08-13 @ 02:16:04

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0