Ojojoj, bäst att hålla hårt om sig själv idag, den mest omtalade otursdagen av alla. Nej, men seriöst? Jag är nog egentligen ganska skrockfull utan att själv veta om det. Varenda gång jag råkar gå på en A-brunn får jag typ panik, haha. Men idag, en vanlig dag som liksom råkat passa in i någon slags kategori kallad "Fredagen den trettonde" känns det bara överdrivet (nej, A-brunnsgrejen är inte överdriven, pfft!). Jag ska inte sitta hemma och ruttna på grund av detta faktum. Jag ska redan nu gå ut och plocka ett äpple i vårt sämsta äppelträd - det enda som finns kvar. Och drabbas jag av otur lär det ju inte vara värre än ett äpple i huvudet? Kom igen, trotsa datumet lite nu va!
Stannar du hemma i säkerheten idag?

Kommentarer
Postat av: Mirre

Oj, det är den dagen idag.. hade jag inte tänkt på.. Haha^^

2010-08-13 @ 12:50:21
URL: http://tantmiriam.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0