Tack Liza!

När man får ett award så ska man skriva 7 saker om sig själv. Sedan skickar man vidare awarden till 7 stycken andra, värdiga bloggare.

  • Jag är skiträdd för spindlar. Antagligen det läskigaste, obehagligaste, äckligaste djuret på vår jord. Usch, rysningar bara jag tänker på dem.
  • När jag var liten var jag grym på att spara pengar. Nu slösar jag som jag vet inte vad! Måste skärpa mig. Blev en intressant och mycket glädjande upptäck idag när jag märkte att mitt konto innehåller hela 1900 kronor.
  • Jag har beslutsångest gällande ALLT.
  • Jag är sjukt lyckligt lottad och hoppas att jag kommer fortsätta sväva på rosa moln ett bra tag till.
  • Jag är kristen, men tycker att det är lite läskigt med väldigt religiösa människor.
  • Jag är duktig i skolan, men anstränger mig pinsamt lite aldeles för ofta. Det syns dock inte på mina betyg.
  • Den bästa komplimangen jag får är att jag är charmig. Charm är en av mina favoritegenskaper hos andra så jag blir inte direkt ledsen när jag själv får höra att jag är är det.

REGLER:
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den. 
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av. 
Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem. 
Skriv sedan 7 intressanta saker om dig själv.


Alltså.
Jag ger mina awarder till:

Kommentarer
Postat av: Petrajennefi

svar.

Måste men göra sån där?XD Är sämst på att hitta på säker om mig själv (A) Men hjärtligt tack för awarden :D Det är bara att skrika till om du vill att jag gör den! kram

2010-08-28 @ 19:40:54
URL: http://petrajennefi.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0