Så galet skönt att matte A-nationella ändå kändes bra.. Tror att jag löst mvguppgiften rätt så jag tackar och bockar för det. Men vi får se, jag ska inte ta ut segern i förskott. Nej. Imorgon är det dessutom 4 timmars mattenationella B som står på schemat. Riktigt trevligt. Nej, inte det heller. Det enda positiva med det är att det snart är över och att jag får äta godis. För mig själv alltså.
Idag har verkligen varit en seg dag. Pluggat lite efter skolan med tre godingar och sedan dess har jag halvdött här hemma. Inte okej att vara så trött. Mycket att göra, så jag får inte sova nu. Räknar ner tills jullovet, inte långt kvar att hålla ut. Köpte mig en fin liten kalender för femton kronor på lagerhaus tidigare idag. Så fin och god (jag har aldrig haft en chokladkalender tidigare och tyckte liksom att det var dags nu..) och det är ju inte ens två veckor kvar, märkte jag. Märkligt att tiden bara flyger förbi.
Har ni mycket att göra?

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ja, då är det dags för en chokladkalender! Hade ofta det när jag var liten, men nu var det många år sen sist :P



Härligt att det gick bra på matteprovet. Inte okej att ha nationellt prov två dagar i rad!



Ja, Sibelius är riktigt bra, har använt Finale tidigare för det var det enda som fanns på skolan och det krånglar typ jämt! Blir galen på skiten :P



Har ganska mycket att göra nu, men inte överdrivet.. Så det går bra :)



Kram

2010-12-09 @ 19:48:13
URL: http://mejline.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0